S*Millifiore Sibiriska katter

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Anna-Lena Andersson - 11 maj 2011 21:38

I dag kom min vän Lena, Mira Milaia och fattade tag i kameran,
många fina bilder blev det.
Bra att ha någon som sparkar igång en när man ligger på latsidan.

  Poppy, Morris och Cedric


Nu när de har bekantat sig i kattungehagen, vill de ut på upptäcksfärd.
När man pratar till dem, så tittar de upp och lyssnar.
På vinglade ben kommer de emot en. Förutom Cedric då, han kommer små springande.

 
Cedric 3 veckor.


Cedric är en riktig kavat kille. Man ser bus i hans ögon. Han har börjat springa rätt stadigt nu.
Han är lite tidigare än sin bror och syster.
Cedric är en som charmar alla, med den goa blicken


  
Poppy 3 veckor.


Hon är en riktig liten tjej. Hon myser mycket med Morris.
På darrande ben har hon nu vågat sig ut och upptäcka världen.
Fortfarande lite rädd för höjder, så lyft inte upp mig för fort för du piper jag.
Men snart ska jag nog bråk med mina bröder.
Hon är så otroligt söt lilla, Poppy.


   
Morris 3 veckor.


Han har också börjat upptäcka världen på lite darrande ben.
Gillar att äta och mysa med syrran.
Brottas lite med brorsan är inte heller så dumt.
En ritigt liten goding är han, Morris.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Anna-Lena och har en uppfödning som heter S*Millifiore.
Millifiore betyder tusentals blommor. Här kan ni följa mina katter och deras kullar. En underbar och härlig tid har jag tillsammans med mina "Sibbar".

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards